(◑‿◐)❀☜ هم صدا ☞❀(◕‿-)
(◑‿◐)❀☜ هم صدا ☞❀(◕‿-)

(◑‿◐)❀☜ هم صدا ☞❀(◕‿-)

با اپلیکیشن جدید گوگل موبایل سرقت شده خود را پیدا کنید

با توجه به وجود اطلاعات مهمی که روی تلفن‌های هوشمندمان با خود به این طرف و آن طرف حمل می‌کنیم و قیمت بالایی که گوشی‌های پیشرفته دارد، بحث امنیت و محافظت از دستگاه یکی از موضوعاتی است که هیچ‌گاه از اهمیت آن کاسته نمی‌شود. 



برای این منظور گوگل بتازگی برنامکی را برای تلفن‌های مجهز به سیستم عامل اندروید خود منتشر کرده که می‌توان با نصب رایگان آن از گوگل پلی، گجت اندرویدی خود را با یک دستگاه اندرویدی دیگر از راه دور مدیریت کرد.

این برنامک نصب شده روی دستگاه اندرویدی دسترسی به تمام قابلیت‌های بخش مدیریت دستگاه (DeviceManager) سیستم عامل اندروید از قبیل مکان‌یابی یک تلفن یا تبلت روی نقشه و تنظیم دوباره قفل دستگاه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همه این امکانات و ویژگی‌ها به شرطی ممکن است که دستگاه گمشده به شبکه اینترنت، چه وای‌فای یا سیمکارت متصل باشد.

گرچه گوگل چند ماه پیش این سرویس را برای اندروید عرضه کرد، اما نبود برنامکی اینچنینی باعث شده بود کاربر فقط از طریق اینترنت بتواند دستگاهش را از راه دور قفل یا کنترل کند، اما اکنون به کمک این برنامک گوگل همچون اپل با سرویس «آیفون مرا بیاب» روش دومی را پیش روی کاربران خود قرار داده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.