(◑‿◐)❀☜ هم صدا ☞❀(◕‿-)
(◑‿◐)❀☜ هم صدا ☞❀(◕‿-)

(◑‿◐)❀☜ هم صدا ☞❀(◕‿-)

پاک کردن ردپاها در مرورگر گوگل کروم + ترفند

مرورگر کروم دارای قابلیت داخلی برای حذف خودکار تمامی داده های شخصی به هنگام بستن مرورگر نیست. شما می توانید مرورگر کروم را طوری تنظیم کنید که به هنگام بستنه شدن بتواند کوکی های ذخیره شده را به صورت خودکار پاک کند.اما در صورتی که قصد دارید تمامی داده ها هنگام بستن مرورگر و به صورت خودکار پاک شوند باید از یک افزونه یا extension استفاده کنید.




برای شروع کار صفحه تنظیمات یا Settings را از منوی کروم باز کنید :

سپس روی پیوند Show advanced settings در پایین صفحه تنظیمات یا همان Settings کلیک کنید.حال روی دکمه Content settings تحت بخش Privacy header کلیک کنید.بعد در بخش Cookies گزینه Keep local data only until I quit my browser را انتخاب کرده و روی OK کلیک کنید.با این کار هر زمان که شما مرورگر کروم را ببندید به طور خودکار کوکی های شما پاک خواهند شد.

همانطور که دیدید با این روش تنها می توانید کوکی ها را پاک کنید حال اگر خواستید تمامی داده ها پاک شوند کافی است افزونه Click&Clean extension را از سیستم فروشگاهی کروم دانلود کرده و نصب کنید.بعد از نصب آن روی دکمه Click&Clean تحت نوار ابزار مرورگر خود کلیک کرده و Options را برگزینید.سپس گزینه ای که با عبارت Delete private data when Chrome closes مشخص شده را در بخش Extra فعال کنید.شما همچنین در این پنجره می توانید مشخص کنید چه نوع محتوایی به صورت خودکار در هنگام بستن مرورگر بسته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.